ANUNŢ Nr. 591/08.06.2023
AQUASERV S.A. TULCEA organizează concurs pentru ocuparea urmatoarelor doua posturi vacante: 2 posturi vacante de auditor intern în cadrul Aquaserv S.A. Tulcea-Compartiment Audit Intern.
Pentru ocuparea posturilor mai sus menţionate concursul va avea loc în data de 26.06.2023, ora 12.00 la Sediul Aquaserv S.A din str. Rezervorului, Nr. 2, Tulcea.
Concursul va consta în selecţie de dosare şi interviu.
Condiţii de participare la concurs:
- Criterii angajare:
- Capacitate deplină de exerciţiu,
- Stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberată de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate,
- Studii universitare de licenţa absolvite cu diploma de licenta,
- Curs auditor intern,
- Vechime în muncă minim 5 ani,
- Experienta in domeniul auditului intern si/sau a controlului intern minim 3 ani,
- Cunostinte MS Office
- Acte necesare pentru dosarul de participare la concurs:
- Prezentare curriculum vitae,
- Cerere de inscriere la concurs* sau scrisoare de intenţie.
- Adeverinta medicală eliberată de medicul de familie sau de unitaţile medicale abilitate,
- Copie diplomă studii,
- Copie diploma curs auditor intern
- Copie carte de munca şi /sau adeverinţă de vechime care să ateste vechimea solicitată.
*cererea de inscriere la concurs se va elibera de catre Serviciul Resurse Umane sau se descarcă documentul publicat pe site-ul societatii (https://www.aquaservtulcea.ro/anunturi-angajare).
Dosarele complete se vor depune la sediul Aquaserv S.A. Tulcea din strada Tudor Vladimirescu, Nr. 2 la Serviciul Resurse Umane si Administrativ până la data de 23.06.2023, inclusiv, ora 13.00.
Depunerea dosarului de candidat se va face numai atunci când acesta va fi complet (cu toate tipizatele completate, respectiv cu toate documentele necesare înscrierii),
Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0240.511.369 int.25 sau la sediul Aquaserv S.A. din strada Tudor Vladimirescu nr. 2 Tulcea – Serviciul Resurse Umane si Administrativ.
Director General,
Ing. Ifrim C. Valentin