ANUNȚ : S.C. AQUASERV S.A. TULCEA organizează concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant :
1 post vacant de muncitor calificat (mecanic) în cadrul Aquaserv S.A. Tulcea – Centrul Operational Mahmudia;
Pentru ocuparea postului mai sus menționat, concursul va avea loc după cum urmează :
Pentru ocuparea postului vacant de muncitor calificat (mecanic) concursul va avea loc în data de 06.05.2021,
ora 11,00 la Sediul Aquaserv S.A.Tulcea din strada Rezervorului nr.2.
Concursul va consta în selecție de dosare si interviu.
Condiții de participare la concurs:
- Criterii angajare:
- Pentru ocuparea postului vacant de muncitor calificat (mecanic):
- Studii medii de specialitate / scoala profesioanala / diploma curs calificare;
- Vechime in munca minim 5 ani,
- Vechime in specialitate minim 2 ani.
- Acte necesare pentru dosarul de participare la concurs :
- Prezentare curriculum vitae ;
- Cerere de înscriere* la concurs sau scrisoare de intentie ;
- Prezentarea recomandarii de la ultimul loc de munca ;
- Copie diploma studii si ale altor acte care atesta efectuarea specializarii solicitate in fisa postului, scoasa la concurs;
- Copie carte de munca si/sau adeverinta de vechime care sa ateste vechimea solicitată ;
- Adeverință medicală eliberată de medicul de familie sau de unitățile medicale abilitate.
*cererea de inscriere la concurs se va elibera de către Serviciul Resurse Umane sau se descarca documentul publicat pe
site-ul societatii (https://www.aquaservtulcea.ro/anunturi-angajare).
Dosarele complete se vor depune la sediul Aquaserv S.A Tulcea din strada Tudor Vladimirescu, Nr.2 la Serviciul
Resurse Umane si Administrativ pana la data de 05.05.2021, inclusiv, ora 16.
Depunerea dosarului de candidat se va face numai atunci cand acesta va fi complet (cu toate tipizatele completate,
respectiv cu toate documentele necesare inscrierii).
Relații suplimentare se pot obține la telefon 0240.511.369 int.25 sau la sediul Aquaserv S.A din strada Tudor
Vladimirescu nr.2 Tulcea – Serviciul Resurse Umane si Administrativ.
Director General,
Ing.Ifrim C. Valentin