A N U N Ț ! Având în vedere Hotărârea nr. 95/05.11.2020, începând de luni, 09.11. 2020, pe teritoriul României, în cadrul stării de alertă, au fost dispuse interdicții ca urmare a pandemiei de coronavirus.
Din dorința de a asigura măsuri de prevenție și de protecție a sănătății abonaților și a angajaților proprii, S.C. Aquaserv S.A. Tulcea modifică temporar activitatea de relații cu publicul, atât la biroul de
primire/eliberare a documentelor, cât și la secretariatul și la casieriile S.C. Aquaserv S.A. Tulcea.
S.C. Aquaserv S.A. Tulcea va continua să efectueze activități specifice, de producție și de distribuire către utilizatori a apei potabile, de colectare și epurare a apelor uzate, iar echipele de intervenție vor remedia eventualele disfuncționalități apărute pe rețelele de apă sau de canalizare.
Pentru a asigura în continuare relația cu publicul, recomandăm abonaților noștri să apeleze, în principal, la metode de comunicare care nu impun interacțiunea directă.
Sesizările, solicitările și reclamațiile se vor transmite:
– la Compartimentul Relații cu Publicul al S.C. Aquaserv S.A. Tulcea, telefonic la 0240.511.369 sau pe adresa de e-mail relatii.public@aquaservtulcea.ro;
– la secretariatul societății, între orele 07.30-16.00, telefonic, la numărul 0240.524.310 sau pe adresa de e-mail a societății, secretariat@aquaservtulcea.ro;
– la Dispeceratul S.C. Aquaserv S.A. Tulcea, la numărul de telefon 0747022009 sau în funcție de problematică, la adresele și numerele de telefon postate pe site-ul societății noastre :www.aquaservtulcea.ro/contact;
Activitatea de emitere avize de branșare/racordare
Pentru a veni în sprijinul abonaților noștri și pentru a răspunde cu celeritate solicitărilor privind obținerea ”avizului de amplasament” și a ”acordului de racordare” S.C. Aquaserv S.A. Tulcea a luat ca măsură depunerea online a documentelor pentru obținerea avizelor.
În acest sens cererea și documentația originală va fi printată, conformată cu originalul, scanată și înaintată online, în funcție de locație, centrului operațional, după cum urmează:
CENTRUL OPERAȚIONAL TULCEA – Telefon: 0240.524.310, Email: secretariat@aquaservtulcea.ro;
CENTRUL OPERAȚIONAL MĂCIN – Telefon: 0240.571.180, Email: centru.macin@aquaservtulcea.ro
CENTRUL OPERAȚIONAL BABADAG – Telefon: 0240.562.340, Email: centru.babadag@aquaservtulcea.ro
CENTRUL OPERAȚIONAL ISACCEA -Telefon: 0240.540.302, Email: centru.isaccea@aquaservtulcea.ro
CENTRUL OPERAȚIONAL SULINA – Telefon: 0240.543.147, Email: centru.sulina@aquaservtulcea.ro
CENTRUL OPERAȚIONAL MAHMUDIA – Telefon 0741198161, Email: centru.mahmudia@aquaservtulcea.ro.
Activitatea de încasare a facturilor și de contorizare a consumurilor de apă va fi desfășurată în continuare în sistemul cunoscut astfel că recomandăm abonaților noștri să apeleze, în principal, la metode de plată și comunicare care nu impun interacțiunea directă.
Facturile se pot plăti la casieriile societății dar și:
– online, prin intermediul site-ului nostru, prin plata cu cardul, accesând pagina web ”www.aquaservtulcea.ro” – ”zona clienti”– ”plăteste factura” ;
– prin scanarea codului de bare de pe factură, la toate magazinele partenere ”UN-DOI CENTRUL DE PLĂTI ” si ”PAY-POINT” din localitătile județului Tulcea;
– prin virament bancar, în următoarele conturi bancare ale AQUASERV SA:
• IBAN: RO93 RNCB 0256 0433 5568 0001- deschis la BCR Tulcea;
• IBAN: RO36 BRDE 370S V057 8780 3700 – deschis la BRD Tulcea;
• IBAN: RO70 BRMA 0370 0280 0490 0001 – deschis la Banca Românească Tulcea;
• IBAN: RO66 CECE TL01 01RO N008 7382 – deschis la C.E.C. Tulcea;
• IBAN: RO84 RZBR 0000 0600 0582 8096 – deschis la Raiffeisen Bank Tulcea;
Indecșii pot fi transmiși atât online cât în sistemul cunoscut și utilizat de abonații noștri.
Pentru transmiterea electronică a indecsilor se va accesa site-ului nostru aquaservtulcea.ro/zona clienți/ transmitere index.
Abonații care doresc ca factura să fie transmisă online pot solicita acest lucru prin trimiterea unui mesaj pe adresa de e-mail relatii.public@aquaservtulcea.ro.
Mesajul va cuprinde numele, prenumele titularului contractului, adresa din contract și adresa de e-mail la care să trimitem factura.
DIRECTOR GENERAL,
Ing. IFRIM C. Valentin