ANUNŢ DE SELECȚIE PENTRU POZIŢIILE DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII AQUASERV S.A. TULCEA
UAT Municipiul Tulcea anunţă declanşarea procedurii de selecție a candidaţilor pentru nominalizarea în vederea numirii a 7 (șapte) membri în Consiliul de Administrație al Societății Aquaserv S.A. Tulcea. Acest proces de selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată prin Legea nr.111/2016, cu completările și modificările aduse prin Legea nr.187/2023 și cu cele ale H.G. nr.639/2023.
Descarca anunt complet de aici: Anunt recrutare CA Aquaserv Tulcea
I. ETAPELE PROCESULUI DE SELECȚIE
Procesul de recrutare și selecție a candidaților are următoarele etape:
Depunerea dosarelor de candidatură | 30 zile de la data publicării anunțului de recrutare |
Realizarea Listei Lungi | 5 zile de la expirarea perioadei de depunere a candidaturilor |
Evaluarea dosarelor și realizarea Listei Scurte | 5-10 zile de la elaborarea Listei Lungi |
Depunerea Declarațiilor de Intenție | 15 zile de la comunicarea includerii pe Lista Scurtă |
Interviurile de selecție finală | 3-10 zile de la depunerea Declarației de Intenție |
Toate aceste etape sunt eliminatorii.
Candidaţii vor fi informaţi în mod operativ şi transparent, telefonic sau/şi pe e-mail, referitor la eventualele schimbări apărute în planul de derulare a acestor etape, precum şi de rezultatele obţinute de fiecare dintre ei pe fiecare etapă a acestui proces.
II. CRITERII ȘI CERINȚE
Candidaţii pe care dorim sa îi identificăm în procesul de selecție pentru nominalizarea în vederea numirii membrilor Consiliului de Administraţie din cadrul Societății AQUASERV S.A. Tulcea trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele criterii și cerinţe:
Cerințe de participare
- au studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani;
- au certificare CAFR ca auditor financiar sau au cel puțin 3 ani de experiență ca membru al unor comitete de audit; acest criteriu este valabil pentru postul de administrator cu expertiză în domeniul auditului financiar.
Criterii de excludere
- nu se află în conflict de interese care să îi(le) facă incompatibili(e) cu exercitarea atribuțiilor specifice postului pentru care a aplicat;
- nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute în art. 30 alin. 9 si art. 36 alin. 7 din U.G. nr.109/2011.
Semnarea contractelor de mandat și înscrierea acestora la ONRC de către candidații selectați în final este condiționată de punerea la dispoziție de către aceștia, a unor documente ce vor fi solicitate ulterior (cazier judiciar, cazier fiscal, etc.).
III. CRITERII DE EVALUARE
Aceste criterii sunt competențe și trăsături necesare candidaților pentru a putea îndeplini cu succes rolul care le-a fost atribuit; aceste criteriii sunt grupate în următoarele grupe: competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică / tehnică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, trăsături specifice postului, alinierea cu scrisoarea de așteptări. Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților prin raportare la Profilul Consiliului și al Candidatului.
IV. DEPUNEREA DOSARELOR DE CANDIDATURĂ
În conformitate cu prevederile Regulamentului – Cadru de Organizare și Funcționare a Comisiilor de Selecție și Nominalizare a Candidaților
Pentru Postul de Membru în Cadrul Consiliilor de Administrație/Supraveghere ale Întreprinderilor Publice, publicat de AMEPIP în data de 12.03.2024, art. 23 alin.(1), dosarul de candidatură se depune până la data-limită de 05.09.2024, ora 16,30, potrivit art. 19 alin. (3) din Anexa nr. 1 la H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, în format letric la Registratura A.P.T). și/sau o copie în format electronic prin e-mail, la adresele instituționale ale Comisiei de Selecție și Nominalizare.
Dosarul în format letric (pe suport de hârtie)
Dosarele de candidatură pe suport de hârtie vor fi depuse în plic închis şi sigilat, pe care se va menționa următorul text: „Candidatură CA Societatea AQUASERV S.A. Tulcea / [Numele şi Prenumele candidatului]” la Registratura Primăriei Municipiului Tulcea, situată în Str. Păcii nr.20, cod poștal 820033, Municipiul Tulcea.
Dosarul electronic
Dosarele de candidatură în format electronic se transmit la adresa de e-mail 109@pluri.ro cu mențiunea în subiectul mesajului a următorului text: „Candidatura CA Societatea AQUASERV S.A. Tulcea / [Numele şi Prenumele candidatului]”.
Reguli obligatorii:
- Mesajele e-mail de depunere a dosarului în format electronic, cât şi documentele ataşate vor trebui să conţină, în mod obligatoriu, numele şi prenumele candidatului (de exemplu „CV Popescu Ion”).
- Formularele F1-F5 și CV-ul din dosarul în format electronic vor fi transmise ca fișier de tip PDF (extensie .pdf) cât și ca fișier editabil (extensie .docx).
- Copiile documentelor solicitate vor fi scanate si transmise ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului – de exemplu ”Diploma licență Popescu Ion” sau ”Extras REGES Popescu Ion”.
- Dosarele în format electronic NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicații similare) – în cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate (de exemplu ”Candidatura CA AQUASERV SA Tulcea Popescu Ion 1”, ”Candidatura CA AQUASERV SA Tulcea Popescu Ion 2”, etc.)
V. DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII
Dosarele de candidatură vor conține, în mod obligatoriu, următoarele documente:
- Opis documente (numai în dosarul pe suport de hârtie);
- Curriculum vitae;
- Copii:
- Copia actului de identitate;
- Copia cazierului judiciar;
- Copia Cazierului fiscal (exclus certificat de atestare fiscală);
- Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate;
- Copia diplomei de licenţă sau echivalentă;
- Copii ale altor forme de educație superioare absolvite (dacă este cazul) – alte programe de licență, programe de master, doctorat, MBA. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată;
- Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator pe persoană fizică eliberat de ONRC, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent, etc.)
- Formulare:
- F1 – Cererea de înscriere;
- F2 – Declarație pe propria răspundere privind conformitatea documentelor şi informațiilor prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese şi a situațiilor de incompatibilitate.
- F3 – Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor.
- F4 – Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal.
- F5 – Declarația de interese.
- Scrisoare de recomandare (minim 1 – maxim 5).
Modelele de formulare pot fi descărcate de la sfarsitul anuntului sau de pe paginile web www.primariatulcea.ro și www.pluri.ro.
VI. ALTE INFORMAȚII
a) Comunicarea cu candidaţii
Pe întreg parcursul acestui proces de selecţie, comunicarea cu candidaţii se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidenţial şi nu vor fi publicate; rezultatele obţinute de candidaţi pe fiecare din etapele procesului de selecţie le vor fi comunicate acestora individual în modalitaţile descrise mai sus. Nu vom transmite candidaților punctajele obținute, deoarece acestea sunt relevante în ansamblu și nu individual, în schimb îi vom informa despre deciziile luate referitor la candidatura lor pe fiecare etapă a procesului de rerutare. Rezultatele finale vor fi comunicate candidaților după ce decidenții ni le vor fi traansmis în mod formal.
b) Protecția datelor personale
Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Formulare anexe la procedura de selecție a candidaţilor: